marți, 17 septembrie 2013

Jocuri Lumia 520

Link download click aici
Lista Jocuri:
Xbox
Angry Birds v1
Angry Birds v3
Angry Birds Star Wars 2
Asphalt 5
Asphalt 7 Heat
Asphalt 8 Airborne
Bejeweled Live (cel vechi wide)
Contract Killer
Contre Jour
Cut the rope
Fruit Ninja
Modern Combat 4
Monopoly
NFS Undercover
NFS Hot Pursuit
Real Racing 2
Rise of Glory
Tetris

Non Xbox
Airplanes (joc cu avioane pe hartie)
Chicken Invaders 3
Doodle jump
Fast and Furious Adrenaline
Monsters University
Pocket Rally
Radiant
Rooster Shooter
Sonic Ep.1
Street Outlaws
Subway Surfers
Temple Run OZ
Temple Run 2
Toy Story Smash it


Daca doriti jocuri care nu sunt postate aici in lista lasati un mesaj
Jocurile postate mai sus au fost testate pe Lumia520.

Este un topic pe xda forums in legatura cu jocurile gratis care apar.Il puteti verifica zilnic sau puteti incerca si aplicatia pe telefon AppDeals.

14 comentarii:

  1. Mai posteaza si altele ...
    E buna ideea ta cu blogul dar trebuie sa il intretii sa fii la curent cu noutatile

    teroristul de pe softpedia Salut

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Salut, am postat cateva aplicatii care mi s-au parut interesante.. daca vrei un joc anume.. scrie aici , daca il gasesc il postez aici

      Ștergere
    2. Pou vreau si eu jocul cum fac

      Ștergere
  2. Salut...am descarcat, am copiat pe card, am dat restartat telefonul si nu imi arata optiunea in market cu cardul SD. Ai idee de ce?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dezactiveaza si reactiveaza internetul (wifi-ul) si o sa-ti apara cardul

      Ștergere
    2. Se pare ca tot nu merge. Trebuie sa fie neaparat developer unlocked? (am un lumia 520 actualizat amber)

      Ștergere
    3. Daca ai pus un joc din cele postate de mine pe cardul sd , telefonul nu le vede ... Pentru ele trebuie Developer Unlock..
      Doar aplicatiile/jocurile luate de pe market pot fi puse pe card si apoi instalate

      Ștergere
  3. Pot pune cate jocuri imi permite memoria?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Salut, pe mine ma lasa sa pun doar un joc, mai am pe langa joc http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2525841

      Ștergere
    2. Daca nu ai cont developer te lasa sa pui doar doua aplicatii sau jocuri.

      Ștergere
  4. Răspunsuri
    1. Update :)
      Subway Surfers
      Pocket Rally
      Temple Run 2
      Toy Story Smash it

      Ștergere
  5. Interesant faptul ca si eu am problema asta cu cardul SD si nu pot instala jocuri, dar eu nu am instalat nici macar unul pana acum

    RăspundețiȘtergere